Mitt foto
Arvika, Sweden
http://vardagsilska.wordpress.com/

onsdag 12 november 2008

Mitt högeröra



I söndags vaknade jag upp med ett rätt så heavy lock för höger öra. Inte kul. När sen inget fick bort det (testade med vatten, tops och diverse annat) blev jag lite orolig. I måndags var locket borta, men hade då ersatts av ett relativt högljutt sus. Inte bra. Men men, det har ju hänt förr, det går över....

Inte då. Så då har den alltså kommit, dagen då även jag fick tinnitus på allvar. Kanske skulle testa de här?


...yeah right!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ojfan, välkommen i klubben man!

schysst blogg föresten... viste inte att du hade den innan. Jag lägger upp en länk till din blogg från min!

Jonte sa...

Tackar ;) Har ju faktiskt nästan varit lite förundrad över att det inte drabbat mig innan :)