Mitt foto
Arvika, Sweden
http://vardagsilska.wordpress.com/

fredag 4 april 2008

CTRL+C "Dags för en paus" CTRL+V

Fan, Cut Copy var ju inte dans ju. Det trodde jag. Högst pinsamt... Nåja, tur man har ambitionen att lyssna på allt vi bokat.

(och ja, jag har en del kvar kan vi väl säga...)


Imorrn bitti bär det av till Linköping. Det ska bli gött som en fet jägarbanan. Jag ska vara slapp som ett as och mest bara ligga på morsans soffa och snacka dret och glo. Och bli servad. Det är det bästa det. Det och syster. Saknar.
10 dagar utan vackrigast blir kämpigt dock...

Nej nu blir det inge mer med Cut Copy's In Ghost Colours. På med Meshuggah's obZen istället. Fan vad det introt minner om Tool.... Fint värre. obZen gjorde jag förövrigt senaste tattoon till.
Den är Jävligt snygg!
(..även om den inte är klar än)

Inga kommentarer: