Mitt foto
Arvika, Sweden
http://vardagsilska.wordpress.com/

tisdag 4 mars 2008

LordOverboard - Nu även som blogg

En blogg ska man ha hörde jag en fågel viska i mitt öra... Vetefan varför, men man ska la prova så mycket man kan innan man dör tänkte jag.

Första inlägget känns lite viktigt sådär, så jag tänkte presentera mig själv lite snabbt. Jag gör det i bilder för att det ska bli åtminstone lite intressant.


Såhär ser jag ut på festival...







...och såhär ser jag ut när jag äter. Även det på festival.










Såhär ser jag ut när jag lyssnar på hårdrock och dricker whiskey...








...och såhär kan skrivbordet se ut om jag lämnar datorn obevakad på kontoret.






Just nu ser jag mest fram emot den 30 maj på Sthlm Stadion.








Ja just det, jag är en tönt också....

3 kommentarer:

Julia sa...

Wii!I Like jonte =)

emma sa...

men hello! uppdatera mera! :D

Jonte sa...

hey hey take it lugnt. I'm new här va :-P